Kamis, 06 Oktober 2011

entertainment world

hello Friends,,
Welcome to my Blog... My entertainment,
in here there a my photos, my liric Song, etc.
my fullname is Nisa Farah Nida, my nick name is icha or Nisa, I was born in Jakarta, September 19 1997 ..i'm is Virgo Girls ! :)
my hobby is reading a book, reading a comic detective Conan Edogawa , my Favorite colour is Blue,White, green. my BIGFANS is Conan Edogawa, and sir Isaac Newton. My favorite book is Science Fisika and Molory Towers writer of Enid Blyton.
I Like sing,I like record my sound in handphone and I Like take a picture use camera digital or handphone...
I'm is Islam Religi .
Aku percaya pasti ada jalan jika kita mau berusaha, "Where There's a Will, There's a Way",, aku juga percaya cinta tidak akan jauh dari kita,, karena didalam diri kita terdapat cinta.
 Aku yakin semua orang itu pintar...
hanya saja ada kemauan untuk belajar..

Aku tak mau sukses tanpa perjuangan...
karena bukan hasil jeripayah sendiri yg dirasakan...
Hidup itu seperti rasi bintang...  yang tak akan dimengerti bila tak disadari,.
Didunia, aku hanya ingin mencari kesuksesan untuk membahagiakan orang-orang yang aku sayangi terutama orangtua ku..

situs facebook : ICha'Nissa Farah N and Niezhavarah' Blue Sejoli
situs Twitter     : @ica_CiyeciyeEhm
situs e-mail      : love_ica@ymail.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar